W celu zapewnienia wysokiej jakości oraz możliwości personalizacji serwisu, strona www.kzp.pl oraz zawarte w niej elementy innych dostawców (np. google, facebook, reklamodawcy) wykorzystują pliki cookies, które są zapisywane na urządzeniu użytkownika. Użytkownik, który nie życzy sobie, aby pliki te były u niego zapisywane, może zmienić odpowiednie opcje swojej przeglądarki internetowej. Więcej informacji... Wyłącz ten komunikat
kzp
Nowy miesięcznik
filatelistyczny
już dostępny!
Biuletyn Filatelistyczny Profil KZP na Twitterze Profil KZP na Facebooku

Wyszukiwarka

Menu główne strony

Katalogi Wiadomości Informator Kalendarz Sklepy Linki Kontakt Biuletyn Kanał RSS Profil KZP na Twitterze Profil KZP na Facebooku

Katalogi

Znaczki FDC Całostki - kartki Całostki - koperty Całostki inne Datowniki okolicznościowe Erki okolicznościowe Poczty specjalne
Reklama
Nowe znaczki i całostki
Zaprzyjaźnione strony
Najnowsze roczniki
Zn
2023
Cp
2023
Do
2023
Er
2023
Ps
2023

Zn
2024
Cp
2024
Do
2024
Ps
2024
Zn
2025

PERFOMETRREKLAMA

Komenda Główna Policji wybrała Pocztę Polską

2013.04.11. 11:01

W wyniku przetargu nieograniczonego Poczta Polska podpisała kontrakt o wartości 64,25 mln zł. Umowa z Komendą Główną Policji na usługi listowe i paczkowe obowiązywać będzie do końca 2015 roku.

Wzmocnienie aktywności Poczty Polskiej w sektorze klientów instytucjonalnych i biznesowych jest efektem realizowanej strategii - Skutecznie identyfikujemy potrzeby rynku, dlatego też proponowana przez nas oferta cieszy się zainteresowaniem. Koncentrujemy się na podnoszeniu standardów oraz optymalizacji kosztów proponowanych rozwiązań - następstwem tych działań są zawierane kontrakty - mówi Łukasz Gołębiowski, Dyrektor Zarządzający Pionem Sprzedaży w Poczcie Polskiej.

Duży wpływ na konkurencyjność Poczty Polskiej ma terminowość dostarczania przesyłek. Od 2011 roku ulega ona ciągłej poprawie, czego dowodem jest ostatni raport UKE dotyczący szybkości doręczeń przesyłek listowych, jak i paczek pocztowych.

- Efektywność usług Poczty Polskiej ma istotne znaczenie podczas negocjacji prowadzonych z podmiotami biznesowymi, a także podczas przetargów publicznych - podkreśla Łukasz Gołębiowski.

Poczta Polska realizuje strategię

Poczta Polska skutecznie walczy o klientów biznesowych i instytucjonalnych. Intensywne działania sprzedażowe Spółki na tym rynku przynoszą efekty. W ostatnim czasie Poczta Polska pozyskała ważnych klientów na rynku usług listowych i paczkowych. Są to przedsiębiorstwa z branż telekomunikacyjnej, kosmetycznej, a także instytucje finansowo-bankowe i duże sieci handlowe. Firma zwiększa swój udział w rynku proponując wymierne korzyści biznesowe m.in. konkurencyjne, rynkowe stawki i rozwinięty system logistyczny obejmujący największą w Polsce sieć placówek i służbę doręczeń.

Informacja prasowa Poczty Polskiej SA

Informacje

Opracowanie strony, szata graficzna, kod HTML, skrypty PHP i JavaScript, style CSS: Marek Jedziniak.

Wykorzystanie jakichkolwiek materiałów z tej strony możliwe tylko za zgodą autora serwisu.

Wydrukowano z serwisu k@talog znaków pocztowych www.kzp.pl
zamknij