W celu zapewnienia wysokiej jakości oraz możliwości personalizacji serwisu, strona www.kzp.pl oraz zawarte w niej elementy innych dostawców (np. google, facebook, reklamodawcy) wykorzystują pliki cookies, które są zapisywane na urządzeniu użytkownika. Użytkownik, który nie życzy sobie, aby pliki te były u niego zapisywane, może zmienić odpowiednie opcje swojej przeglądarki internetowej. Więcej informacji... Wyłącz ten komunikat
kzp
Poczta Polska
Nowy miesięcznik
filatelistyczny
już dostępny!
Biuletyn Filatelistyczny Profil KZP na Twitterze Profil KZP na Facebooku

Wyszukiwarka

Menu główne strony

Katalogi Wiadomości Informator Kalendarz Sklepy Linki Kontakt Biuletyn Kanał RSS Profil KZP na Twitterze Profil KZP na Facebooku

Katalogi

Znaczki FDC Całostki - kartki Całostki - koperty Całostki inne Datowniki okolicznościowe Erki okolicznościowe Poczty specjalne
Reklama
Nowe znaczki i całostki
Zaprzyjaźnione strony
Najnowsze roczniki
Zn
2023
Cp
2023
Do
2023
Er
2023
Ps
2023

Zn
2024
Cp
2024
Do
2024
Ps
2024
Zn
2025

PERFOMETRREKLAMA

Poczta Polska: usługi kurierskie o 70 proc. w górę - najlepszy wynik w historii

2013.02.12. 10:28

Wzrost liczby obsługiwanych przesyłek o blisko 70 proc. - takie wyniki sprzedaży w styczniu tego roku w porównaniu do stycznia 2012 r. zanotował Pocztex - kurierskie ramię Poczty Polskiej. To najlepszy wynik w historii świadczenia tej usługi. W całym 2012 roku Pocztex dostarczył blisko 7 proc. więcej przesyłek niż rok wcześniej. Powód? Pozytywna reakcja rynku na zmiany w ofercie - obniżki cen i usługi dodane, które Poczta wprowadziła jesienią 2012.

- Obserwujemy, że wśród nowych klientów są takie firmy, które zrezygnowały z usług innych dostawców i podpisały umowę z nami. Ponad połowa z nich to sklepy internetowe - zaznacza Sławomir Żurawski, dyrektor Biura Rozwoju Usług KEP w Poczcie Polskiej. - Poczta Polska nie tylko zahamowała tendencję spadkową w usługach kurierskich, utrzymującą się od 2009 roku to również zanotowała znaczny wzrost - dodaje Sławomir Żurawski.

Najlepszy czwarty kwartał w całej historii usługi Pocztex

Jeśli chodzi o liczbę przesyłek nadanych za pośrednictwem Pocztexu, to wyniki osiągnięte w czwartym kwartale ub. roku były o ponad jedną trzecią lepsze w porównaniu do analogicznego okresu 2011. Był to też najlepszy czwarty kwartał w całej historii usługi, czyli od 1997 roku.

Magnesem w nowym Pocztexie jest cena, terminowość i wysoki standard obsługi. Poczta Polska w ubiegłym roku znacząco obniżyła stawki za usługi kurierskie.

- To jeden ze sposobów odzyskiwania rynku. My cen nie zamierzamy podwyższać, w przeciwieństwie do innych firm. Prognozujemy, że w tym roku część firm kurierskich po latach obnizania cen w końcu je podniesie. Chodzi o zwiększenie dochodowości. Obecnie operatorzy dostarczają coraz więcej przesyłek niskomarżowych, generowanych przez rynek e-commerce - podkreśla Sławomir Żurawski.

Sms lub e-mail o nadaniu przesyłki

Pocztex ma konkurencyjne ceny oraz gwarantowaną (blisko 100 proc.) terminowość. Ponadto w ramach usługi, klienci mogą korzystać z dodatkowych rozwiązań, jak np. ubezpieczenie w cenie do 1000 zł czy powiadomienie odbiorcy SMS-em lub e-mailem o nadaniu przesyłki. Jako jedyny duży dostawca logistyczny w Polsce, Pocztex oferuje w miastach do 100 tysięcy mieszkańców dostarczenie przesyłki do godziny 8 rano. Atutem Pocztexu jest również możliwość szybkiej wypłaty kwoty pobrania za doręczony do klienta towar do trzech dni (średni czas dla rynku to około sześć dni).

Informacja prasowa Poczty Polskiej SA

Informacje

Opracowanie strony, szata graficzna, kod HTML, skrypty PHP i JavaScript, style CSS: Marek Jedziniak.

Wykorzystanie jakichkolwiek materiałów z tej strony możliwe tylko za zgodą autora serwisu.

Wydrukowano z serwisu k@talog znaków pocztowych www.kzp.pl
zamknij