W celu zapewnienia wysokiej jakości oraz możliwości personalizacji serwisu, strona www.kzp.pl oraz zawarte w niej elementy innych dostawców (np. google, facebook, reklamodawcy) wykorzystują pliki cookies, które są zapisywane na urządzeniu użytkownika. Użytkownik, który nie życzy sobie, aby pliki te były u niego zapisywane, może zmienić odpowiednie opcje swojej przeglądarki internetowej. Więcej informacji... Wyłącz ten komunikat
kzp
Nowy miesięcznik
filatelistyczny
już dostępny!
Biuletyn Filatelistyczny Profil KZP na Twitterze Profil KZP na Facebooku

Wyszukiwarka

Menu główne strony

Katalogi Wiadomości Informator Kalendarz Sklepy Linki Kontakt Biuletyn Kanał RSS Profil KZP na Twitterze Profil KZP na Facebooku

Katalogi

Znaczki FDC Całostki - kartki Całostki - koperty Całostki inne Datowniki okolicznościowe Erki okolicznościowe Poczty specjalne
Reklama
Nowe znaczki i całostki
Zaprzyjaźnione strony
Najnowsze roczniki
Zn
2023
Cp
2023
Do
2023
Er
2023
Ps
2023

Zn
2024
Cp
2024
Do
2024
Ps
2024
Zn
2025

PERFOMETRREKLAMA

Poczta Polska doręczy przesyłki dla PGE Obrót SA

2013.02.04. 11:28

Poczta Polska podpisała umowę na odbiór i doręczanie korespondencji służbowej z PGE Obrót SA - to wynik przetargu ogłoszonego przez spółkę z grupy PGE. Wartość kontraktu to ponad 4 mln złotych w ciągu 1 roku.

Poczta Polska podpisała także umowy na świadczenie usług pocztowych na rzecz m. in. Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego i Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. W przypadku umowy z ZUS, Poczta Polska pokonała w przetargu konsorcjum firm z InPostem na czele. Wartość wszystkich tych umów przekracza 260 mln złotych.

- Poczta Polska osiąga coraz lepsze wyniki w rywalizacji o masowych nadawców. Spółka wygrywa przetargi, gdzie proponuje ofertę biznesowo korzystniejszą od konkurentów - podkreśla Łukasz Gołębiowski, dyrektor pionu ds. klienta biznesowego i instytucjonalnego w Poczcie Polskiej. Klienci doceniają Pocztę Polską jako bezpiecznego kontrahenta dbającego o minimalizowanie kosztów po stronie podmiotów, dla których operator świadczy usługi. - dodaje Łukasz Gołębiowski.

Poczta Polska realizuje strategię

Poczta Polska skutecznie walczy o rynek dla firm. Intensywne działania sprzedażowe Spółki na rynku klienta biznesowego i instytucjonalnego przynoszą efekty. W ostatnim czasie Poczta Polska pozyskała ważnych klientów na rynku usług listowych i paczkowych. Są to przedsiębiorstwa z branż telekomunikacyjnej, kosmetycznej, a także instytucje finansowo-bankowe i duże sieci handlowe. Firma zwiększa swój udział w rynku proponując wymierne korzyści biznesowe m.in. konkurencyjne, rynkowe stawki i rozwinięty system logistyczny obejmujący największą w Polsce sieć placówek i służbę doręczeń. Działania te prowadzone są w ramach konsekwentnej realizacji Strategii Poczty Polskiej.

Informacja prasowa Poczty Polskiej SA

Informacje

Opracowanie strony, szata graficzna, kod HTML, skrypty PHP i JavaScript, style CSS: Marek Jedziniak.

Wykorzystanie jakichkolwiek materiałów z tej strony możliwe tylko za zgodą autora serwisu.

Wydrukowano z serwisu k@talog znaków pocztowych www.kzp.pl
zamknij